Åpent 24/7 for medlemmer!

post@mtok.no

55 10 34 20

Mesternes Mester Moment

Vi har sett masse god trening den siste tiden på Moment, og mange har hatt kjempegod fremgang.
Vi introduserer nå Mestrenes Mester Moment.

Nå har du muligheten til å konkurrere i funksjonelle styrkeøvelser som setter kroppen din på prøve.
Vi har plukket ut 8 øvelser som setter krav til styrke, bevegelse, kroppskontroll, utholdenhet og eksplosivitet💥

Du har fram til 30. november på å forbedre deg i alle øvelsene for å få størst mulig total poengsum!🏆 Registrer din poengsum i skjemaet nederst. Husk at vi må kunne kontrollere resultatene dine :)

Vi har 4 klasser:
Menn under 40 år
Menn over 40 år
Kvinner under 40
Kvinner over 40

Den personen med størst sammenlagt poengsum i sin klasse vinner!

Vinnerne🏅🏅🏅🏅 kåres 1. desember 2020, og vil motta Moment t-skjorte, personlig skap i garderoben hos oss, proteintilskud fra Nutramino og 1 mnd gratis trening!

Hvem blir mesterne?😎

Beskrivelse av øvelsene:

Burpee over kasse:

Brystet i gulvet, step-kasse på laveste nivå.

Press dips i slynge:

Bena over gulvet, ikke lov å «låse» håndtakene inntil belte/lår. Håndtakene kan være inntil kroppen.

90 grader:

Hendene kan hvile på lårene, men helt inntil magen. Skulderbladene inntil veggen.

Push-ups:

Hofte og bryst i gulvet, strekk ut armer i topp posisjon. «Halvreps» godkjennes ikke.

*Du kan ta pauser underveis før tiden er ute.

Hang-ups:

  • Vertical pull ups: Trekk opp kroppen slik at haken er på høyde med hendene.
  • Horisontal pull-ups: Liggende trekk under smith-stang, ryggen parallell med gulvet. Godkjent repetisjon brystet er 5 cm fra stang.
  • *Grep er frivillig, og du kan ta pauser underveis før tiden er ute.

6 meter sprint:

Vi har 2 stk hvite teiper v/de røde mattene. Når tiden starter skal du løpe fram og tilbake, poeng gis hver gang du tar på teipen på hver av sidene. Startposisjon ved å berøre teip på en av sidene.

Henge i stang:

Enten overhåndsgrep (pronert) eller underhåndsgrep (supinert) du velger selv. (låsegrep er ikke godkjent). Kalk er godkjent å bruke på hender, men ikke på stangen.

Spensthopp kasse:

Når tiden starter hopper du opp på kassen så mange ganger du klarer før tiden er ute. Godkjent repetisjon når hælen er innenfor kanten på kassen.

 

Du kan registrere din framgang via google dokumentet på linken:

TRYKK HER for registrering av resultater.