Åpent 24/7 for medlemmer!

post@mtok.no

55 10 34 20

Timeplan

Sirkeltrening styrke

Dette er timen for deg som ønsker å trene variert og morsom styrketrening med innslag av kondisjon. Under timen brukes TRX (slynge), frivekts-, matte- og kondisjons øvelser. Intensiteten kan lett justeres. Øvelsene går på tid og du kan konkurrere med deg selv eller andre om hvor mange repetisjoner du klarer før tiden er ute.

Bøy og tøy

Her treners bevegelighet og styrke.

Timen inneholder statisk tøying og dynamiske funksjonelle bevegelser.
Her kan du stjele mange gode triks til egentrening, enten du trenger styrke, yoga eller kondisjon! Du vil bli svett og kjenne at du har trent.

Sirkeltrening m/fysio

Her blir du med på en time veiledet av fysioterapeut.
Det er en allsidig time med fokus på bevegelighet, styrke og balanse.

HIIT – Trening

Høyintensitets intervalltrening der selv de best trente får kjørt seg!

Timen inneholder intensive intervaller med funksjonelle bevegelser som utfordrer kroppen både på utholdenhet og styrke. Dette øker forbrenningen og økter ditt oksygenopptak (O2).

Du vil kjenne at du har trent og vi garanterer at du blir svett.

Du angrer aldri på en god treningsøkt!